ФІЛОСОФСЬКИЙ МЕТОД ЯК ОСНОВА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ (ТА ПРИКЛАДНОЇ) ПСИХОЛОГІЇ

Authors

  • Yuliia Pochynok Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського

Keywords:

науки про поведінку, філософський метод, експериментальна психологія, прикладна психологія

Abstract

У статті розглядаються актуальні питання сучасної філософії та експериментальної і прикладної психології, новітні методи дослідження людської психіки та філософський метод як основа наук про поведінку.

References

Васильев Н.Н. Тренинг преодоления конфликтов. – СПб.: Речь, 2002. – 174с.

Горський В.С. ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ [Електронний ресурс] // Енциклопедія історії України: Т. 3: Е-Й / Редкол.: В. А. Смолій (голова) та ін. НАН України. Інститут історії України. - К.: В-во "Наукова думка", 2005. - 672 с.: іл.. – Режим доступу: http://www.history.org.ua/?termin=Istorija_ukr_filosofii

Ернест Ґелнер Розум і культура. – Харків: Акта, 2004. – 298с.

Олет Білл. 24 кроки до успішного стартапу: дисципліноване підприємництво/ пер. з англ. Наталії Палій. – Київ: Книголав, 2019. – 288с. – (Серія «Полиця нон-фікшн»).

Осипова А.А. Общая психокоррекция: Учеб. пособие. – М.: ТЦ Сфера, 2002. – 512с.

Практикум по арт-терапии/ Под ред. А.И. Копытина. – СПб: Питер, 2001. – 448с.

Хасан Б.И. Психотехника конфликта: Учеб. пособие. – Красноярск: Краснояр. гос. ун-т, 1995. – 99с.

Черкасов С.В. Гносеологічні та логічні проблеми медичної діагностики: монографія/ Святослав Черксов. – Львів: Видавництво «Новий Світ – 2000», 2021. – 352с.

American Association of Psychology (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorders (5th ed.). Arlington, VA: American Psychiatric Publishing.

Eisenberg, N., Fabes, R. A., Shepard, S. A., Guthrie, I., Murphy, B. C., & Reiser, M. (1999). Parental reactions to children’s negative emotions: Longitudinal relations to quality of children’s social functioning. Child Development, 70, 513-534.

Hofstede, G. (2001). Culture’s consequences: comparing values, behaviors, institutions and organizations across nations. Thousand Oaks: Sage Publications.

Houssa, M., Nader-Grosbois, N., & Jacobs, E. (2014). Experimental study of short-term training in social cognition in pre-schoolers. Journal of Education and Training Studies, 2(1), 139-154. doi:10.11114/jets.v2i1.181

Nader-Grosbois, N., & Mazzone, S. (2014). Emotion regulation, personality and social adjustment in children with autism spectrum disorders. Psychology, 5(15), 1750-1767.

Roskam, I., Galdiolo, S., Meunier, J.-C., & Stiévenart, M. (2015). Psychologie de la parentalité. Bruxelles : De Boeck.

Thirion-Marissiaux, A.-F., & Nader-Grosbois, N. (2008a). Theory of mind “beliefs”, developmental characteristics and social understanding in children and adolescents with intellectual disabilities. Research in Developmental Disabilities, 29(6), 547-566.

Wang, Q. (2001). “Did you have fun?” American and Chinese mother–child conversations about shared emotional experiences. Cognitive Development, 16, 693-715.

Yeates, K. O., Bigler, E. D., Dennis, M., Gerhardt, C. A., Rubin, K. H., Stancin, T., & Vannatta, K. (2007). Social outcomes in childhood brain disorder: a heuristic integration of social neuroscience and developmental psychology. Psychological Bulletin, 133(3), 535-556. doi:10.1037/0033-2909.133.3.535

Published

2022-04-07

How to Cite

Pochynok, Y. . (2022). ФІЛОСОФСЬКИЙ МЕТОД ЯК ОСНОВА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ (ТА ПРИКЛАДНОЇ) ПСИХОЛОГІЇ. Experimental Psychology & Human Sciences, 3(2), 1-19. Retrieved from https://ephs-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/9

Issue

Section

Articles